11/12/2011

Card Camp #5



Fabulous card by Jennifer McGuire today, Since I did not vave a sentiment that I could easily cut-out in french, I decided to modify the card. I had this big snowflake chipboard, but the ink was not staying on it, so I peeled off the top layer and then colored with my distress ink and added some stickles. What the picture is not showing well is the pearl background look. I'm really pleased with the result. This card will be for my aunt Lynn.

Une autre magnifique carte de Jennifer McGuire aujourd'hui. Puisque je n'avais pas de découpe en français, j'ai opté pour mettre l'enphase sur mon gros flocon de neige. C'est un chipboard que j'ai retiré la première couche, coloré avec mes encres distress et ensuite recouvert de stickles. Ce que la photo ne démontre pas bien, est le fond embossé est perlé avec les perfect pearls. Cette carte va être pour ma tante Lynn. J'en suis très fier du résultat.

3 comments:

ZaZa said...

Magnifique!!! J'adore l'embossage à sec et ton encrage, vraiment de toute beauté! Bravo!

Winnie said...

Just lovely! I love the colors you used too!

Nady said...

Elle est très jolie ta carte, j'adore ton gros flocon!
bravo
Nadyne xx