10/31/2010

Halloween... Halloween... Halloween...

One of my favorite holiday, I love everything about Halloween, guess I'm still a kid at heart. Here are a few tags that I made for my sons. I always make them a candy bag and this year, I added this little decoration. I made it with the Sizzix die. Wishing all of you a happy and safe Halloween !

Halloween, une de mes fêtes préférés... Je crois que je suis encore accro aux bonbons. Chaque année je fais un sac de bonbons pour mes fils. Cette année, je me suis amusée avec ma plaque de Sizzix afin de leur créer ces étiquettes. Ne sont-elles pas mignonnes? Je vous souhaite de passer une belle journée de Halloween et ceci en toute sécurité !

3 comments:

Marie-France alias Badbarbie said...

Wow sont vraiment trop hot!!! De la bel ouvrage!

Crystal said...

Oh France, these tags are fantastic! Love the sizzix spiders and the colours used on the tags, fabulous distressing!

Wendy Ramlakhan said...

WOW, these are AWESOME!!