2/14/2010

Sick kids card drive

Happy Valentine's Day !.... Joyeuse St-Valentin !


So it's valentines Day, I shared it with my loved ones, but I felt that I needed to send some Love to a few Kids that are really sick. Jennifer McGuire has such a big heart, she is hosting a card drive for the children and their familly. I've done a few tonight that I'll be sending to them with all my Love. Here is a sample of one of the cards:

C'est la St-Valentin, je suis bénie de la passer avec les gens que j'aime. Ce soir j'ai décidé de faire des cartes avec amour pour des enfants qui sont malade et leurs familles. C'est via la gentillesse de Jennifer McGuire qui dirige cette collecte de carte. Voici une carte que j'ai fait pour eux.



http://www.jennifermcguireink.com/

Aussi, voici ma Carte ATC pour la journée / Also here is my ATC for the day. (365 Challenge)

No comments: